Loading
CASE

SKJORTEN DK

Year

2021

Role

Kreativ retning

E-commerce

Strategi

Client

Skjorten.dk

100% livsglæde.

Skjorten.dk henvendte sig til Umano, for at få en stærkere og mere velkendt position i marked.

Udfordringen for skjorten.dk var at skille sig ud på en positiv måde i et meget kompetitivt felt hvor man hurtigt drukner overfor de budgetter som de store spillere, som Zalando og andre store online webshops har til rådighed.

 

De tjente pænt på egne designede skorter K.H.V, men dem solgte de ikke nok af, da de forsvandt i mængden af de kendte brands.

Vi udarbejdede en strategi sammen med skjorten.dk hvor alle andre brands blev sløjfet i deres produktsortiment og shop således at alle ressourcer blev sat ind på at brande og sælge skjorter af eget design hvor der kunne genereres et overskud.

Vi udviklede et helt nyt website med selvstændigt look and feel for deres egne brandede skjorter. Websitet blev integreret med Shopify, som håndterer alle ordrer.

 

Vi producerede flere kortfilm med Oliver Bjerrehus til brug på websitet og på sociale medier – specielt Facebook.

Vi producerede flere kortfilm med Oliver Bjerrehus til brug på websitet og på sociale medier – specielt Facebook.

 

"Samarbejdet med Umano fungerede perfekt. De forstod hurtigt vores forretning og vores udfordringer. Vores forretning har ændret sig markant efter vores samarbejde med Umano."
Ken Harris Veggerby
Skjorten DK
Back To Top