Loading
CASE

LETSDO.DK

Year

2024

Role

Kreativ retning

Film

Kampagne

Client

Letsdo.dk

Danmarks (måske) korteste serie er netop udkommet

I bedste dramady-stil kan du nu komme med influencerfamilien Isaksen på et hæsblæsende krydstogteventyr i børnehøjde. I en ny kampagneserie produceret af UMANO 

er dramaturgien presset ned i miniaturestørrelse. Serien er så kort, at du reelt kan nå at se et af seriens seks afsnit mellem to metrostationer.

Seks afsnit af omkring et minut betyder, at der skal skæres ind til benet. Det korte format sætter krav til en koncentreret dramaturgisk historie, der på få minutter tager seerne med på en rutsjebanetur af følelser og oplevelser på et af verdens største krydstogtskibe.

Fiktionsserien følger influencerfamilien Isaksen, der består af Mie Isaksen og hendes kæreste Jonas. Derudover medvirker deres to børn Pilou og Filippa og Mies forældre Maja og Torben.

”Det har været interessant at fortælle et drama så kort.

 Vi har vitterligt barberet helt ind til kernen og krydret serien med lun og vedkommende familiehumor”, siger instruktør Troelz Schmidt fra UMANO. Han fortsætter. “Det er et ret unikt brandsamarbejde, hvor flere rejseselskaber er involveret. Det betyder ydermere at hvert afsnit har forskellige formål”.

Troelz Schmidt, der står bag serien som manuskriptforfatter og instruktør, er bl.a. kendt for det serielle webformat “Nipskanalen”, udviklet med pigerne fra Nips, foruden flere kampagneserier for bl.a. Knuthenborg Safaripark og Falck.

Aller Leisure har haft den fornøjelse at arbejde sammen med Umano om produktionen af, hvad der muligvis er Danmarks korteste serie om krydstogter. Sjældent har jeg oplevet en lignende entusiasme og engagement i en produktion. Forberedelserne inden afrejsen til et af verdens største krydstogtsskibe i Barcelona var fremragende.
Kenneth Koustrup Christiansen
Aller Leisure A/S

Hver episode er omhyggeligt udformet for at fange seernes opmærksomhed fra start til slut, og efterlade dem forventningsfulde til næste afsnit. Det hele pakket ind i filmfotograf Jesper Tøffners sikre arbejde for at skabe et visuelt fængende look. Jesper Tøffner er bl.a. kendt for film som ”Dirch”, ”Så længe jeg lever” og Hollywood-præstationen ”Medieval”.

UMANO har produceret serien, og vi er spændt på modtagelsen.

“Vi er meget glade for samarbejdet med Aller Leisure og Royal Carribean”, siger Thomas Halberg, der er producer på serien. ”Men det har også været en omstændig proces at producere en danske kampagne med en 

dansk influencerfamilie på et skib, der er amerikansk territorium, og som befinder sig i flere sydeuropæiske lande fra døgn til døgn”.

Hele kampagnens formål er at tale ind i dagligdagens små pusterum. Afsnittene kan ses af familien samlet – og så skulle den gerne motivere til at tage et længere pusterum med hele familien – f.eks. på et Royal Caribbean krydstogt.

Kampagneserien ”Familien Isaksen på krydstogt – Danmarks (måske) korteste serie” kan ses på letsdo.dk

For yderligere info, kontakt producer Thomas Halberg.
 thomas@umano.dk 
Mobil: +45 4018 7313

Under de lange optagelsesdage var produktionsteamets omhu og opmærksomhed på deltagernes velbefindende og engagement helt i top, og der blev sørget for, at alle havde mulighed for at nyde oplevelsen ombord fuldt ud mellem optagelserne. I tiden efter optagelserne har Umano været yderst lydhør, og dialogen har været konstruktiv i forbindelse med færdiggørelsen af det endelige produkt. Umano er et selskab, der leverer ud over det sædvanlige og overgår forventninger, og vores samarbejdspartner Royal Caribbean International har også udtrykt stor tilfredshed med resultatet. Tak for et fantastisk samarbejde.
Kenneth Koustrup Christiansen
Aller Leisure A/S
Back To Top