Loading
CASE

KUDSK

VAND OG ENERGISPILD
— og løsningen på det

Ufattelige mængder af opvarmet vand fra kraftvarmeværkerne går til spilde grundet dårlig overvågning og vedligeholdelse af fjernvarmerørene, der ligger begravet under vores fødder.

Entreprenørvirksomheden Harry Kudsk blev etableret i 1988 og beskæftigede sig primært med renovation af fjernvarmerør.

I 2021 havde firmaet været overdraget til andre ejere i flere år og udvidede nu yderligere ejerkredsen. I den forbindelse ønskede man at placere sig strategisk helt anderledes i markedet. Med en stærk grøn profil og med fokus på vand- og energispildet i vandvarmesektoren.

Vi brugte en del tid på at forstå firmaets DNA, historie, produkter samt ønskerne fra de nye ejere – og sætte os ind i den verden og markedssituation man opererer i.

“Vores proces med Umano har været præget af stor professionalisme og vi har været utroligt glade for hele procesforløbet”
Rene Mortensen
Direktør KUDSK

Vi gennemførte en renaming proces i samarbejde med kunden – hvor vi også fik defineret kundens kernefortælling således at man havde en klar forståelse for hvem man var fremover. Med en blanding af gamle og nye ejere var en fælles fremtidig platform vigtig for at tage på en fantastisk vækstrejse sammen.

Resultatet var KUDSK – et navn, der holder fast i historien og som tidligere kunder stadig kan relatere til, men som alligevel var nyt for alle involverede og et frisk afsæt til en ny vækstrejse med fokus på at bekæmpe vand og energispild – og drastisk nedsætte udledning af forurening i grundvandet.Sammen med nyt navn blev skabt en skarp by-line, der støtter op om det nye navn: KUDSK – vi er hvor der er rør

Et nyt navn fortjener et nyt udtryk. En rebranding, der fortæller den nye historie til verdenen af gamle såvel som nye kunder.

Kudsk logo på varevogn
Kudsk04
“Fra det øjeblik vi trådte ind ad døren hos Umano har vi været trygge i hele forløbet.”
Rene Mortensen
Direktør KUDSK

For at have en platform at kommunikere med omverdenen på udviklede Umano et komplet nyt GDPR compliant website til KUDSK.

Derudover producerede vi en film, der virker på både website og på SoMe platforme. Filmen fortæller på en nem og overskuelig måde hvad KUDSK laver og hvordan deres løsninger giver både forretningsmæssig mening samtidig med at det støtter op om den grønne omstilling.

Siden lanceringen af KUDSK som nyt brand og website er:
0
Besøgende er steget med over 500%
0
Omsætningen er steget med over 250 %
x 0
KUDSK har fordoblet antallet af medarbejdere
Back To Top