>

AQFood

By Umano 3 år ago
Home  /  Portfolio Item  /  AQFood
Uddannelse i havet

Fem universiteter i Norden er gået sammen om at lave en ny engelsksproget masteruddannelse, AQFood. Uddannelsen har fokus på, hvordan vi bruger havets ressourcer på en bæredygtig måde.

AQFood ønskede UMANOs hjælp til markedsføring af den nye uddannelse, bl.a. ved hjælp af et website og en række film.

Mange interesser

Vi startede med at udarbejde en visuel identitet for AQFood . Ud fra den producerede vi to imagefilm om uddannelsen – en kort version og en der går lidt mere i dybden. Filmene tager udgangspunkt i visionen om at bruge havet på en bedre måde fremadrettet. De beskriver både uddannelsen i forhold til de potentielle studerende, og i forhold til de mange interessenter der er på tværs af sektorerne.

Processen var lang – og meget spændende – pga. de mange interessenter og mange vinkler på hvordan uddannelsen skulle promoveres.

Derudover producerede vi 13 rekrutteringsfilm, der beskriver hvad de fremtidige studerende kan forvente sig. Filmene fungerer som en slags FAQ, og består af fortællinger fra de studerende og underviserne om uddannelsen og universitetsmiljøet.

Havet er fremtiden

Med filmene kan AQFood fortælle om deres uddannelse på en direkte og visuel måde. På den måde kan de rekruttere flere studerende.

Filmene er også med til at give et nyt billede af havets muligheder, og er et konkret element i opbyggelsen af en ny holdning til havet og dets ressourcer.

Skal I have præsenteret et budskab, der samtidig skal tilgodese jeres mange interessenter?

Kontakt os

AQFood

 

  • Branding
  • Film
  • Imagefilm
  • Promoveringsfilm
  • Visuel identitet
  • Website
this work was shared 0 times
 000